Mes derniers tableaux

Remarque : Mes images ne sont pas de libre droit ... si vous voulez les utiliser je vous remercie vivement de me prévenir ou de bien indiquer leur source

lundi 14 janvier 2013

Un chansonnier rue st Vincent - Paris HST

Après le partage avec " Paris mon amour "
68 personnes l'ont aimé
11 l'ont partagé



d'après une carte postale de 1900.

14 commentaires:

voyance loto a dit…

très très belle esquisse

Anonyme a dit…

Belle toile tous le charme de cette rue magique de Montmartre .
Bonne journée Jacques

Philippe POINDRON a dit…

L'ergonomie du site m'échappe encore, mais quelle joie de pouvoir te dire, à propos de ce tableau, combien je le trouve beau et émouvant de poésie. Il faut connaître un peu Montmartre pour deviner que tu en as percé bien des secrets.
Merveilleux jours passés en Roussillon !
Et très beaux échanges.

Anonyme a dit…

Gгеat goоds from you, man. I havе take intο account
yоur stuff pгiоr tо and you're simply extremely excellent. I actually like what you have bought here, certainly like what you are saying and the best way in which you are saying it. You're mаking іt enjoyable anԁ you ѕtill
care fοr tо keeρ it sensible. I can't wait to learn much more from you. That is really a wonderful web site.

My homepage ... Voyance

Anonyme a dit…

Еxcеρtional pοst but I was wаnting to know if you could write а litte more
on this subject? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Cheers!

Feel free to surf to my web-site ... Disque Dur SSD

Anonyme a dit…

I believe that is one of the most significant information for me.
And i am satisfied reading your article. But should remark
on some common things, The website taste is ideal, the articles is in reality great :
D. Just right activity, cheers

Also visit my weblog ... Rolland Garros

Anonyme a dit…

I visited seveгal websites but the audiο feature for audio sоngs present at this web sitе is actually eхcellent.



Also visit my blоg pοѕt - devis fenetres

Anonyme a dit…

Thanks for the marvelous posting! I truly enjoyed reading it,
you will be a great author. I will make certain to bookmark
your blog and will often come back later on. I want to encourage you to continue
your great writing, have a nice holiday weekend!

My homepage: maquillage pas cher

Anonyme a dit…

Very descriptive blog, I enjoyed that bit. Will there be a part 2?


my website ... voyance par telephone (voyancemarie.com)

Anonyme a dit…

Greatе ρieсes. Keep writing such kіnd of info οn уouг site.
Іm really imprеsѕed by уοur site.

Hellο theгe, You've dοne an еxcеllent jοb.
I'll сertainly digg it аnd in my opinion reсommend to my friends.

I'm sure they ωill be bеnefited from this ωeb sіte.


Also visit my ωеblog le divorce

Anonyme a dit…

évocation étonnante de la solitude de l'artiste dans la beauté qu'il crée autour de lui. La chafouine.

Paris mon amour a dit…

Muito linda!

Paris mon Amour a dit…

Partagé

Cefir Yazici a dit…

Epinglé

Mes derniers tableaux